aintan's FotoPage

By: aintan minhad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Monday, 8-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
wecome to SINGAPORE

em dah lama nih aku tak updates semnejak lepak kat singapore nih sampai dah beberapa kali aku balaik menjenguk nurni.huhuhu nanti lah aku lagi updates gambar2 kat sini.ciau


Sunday, 10-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
WANTED!!!!!!

???????
 
 
ader sesapa kenal dak ngan ini mamat??
kalau sesapa kenal tolong hubungi aku a.s.a. p


Thursday, 31-Mar-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
kuar minum beramai...ghazalian...

ikin,mimi,aintan!pose cun giler huaaaaaahahhaha
aik din memalam pakai spek nam[pak!din ngan aksi machonyer!
joe is da'best encem wuhuhuhuhuh!wei dah berpunyer ler beb!heheh
View all 4 photos...
0) hem..nih malam terakhir kitorang p minum beramai2 kat putra presint9!alah apsal ler dari awal tak cam nih!selalu cam tuh ah ek last2 baru kemesraan tuh bertaup!apa2 pon aku harap kiter sentisa kontek mengontek!best bersama2 belajar ghazal ngan korang!tapi yg hamb\""peh tak semua gambar aku snap!wan,cepul,zef sori2 gambar korang tader!nanti upload lain aaaaaaaaaaaaaaaaa! 0)


Saturday, 26-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
mmu open day!

nih kumpulan pertama !
nih! la group aku@best ever!hihiih
wahahaha!kelam kabut carik tempat nak duduk!sompet!
View all 6 photos...
hehhe!nih image2 waktu ghazalian's perform masa mmu open day!memang best! dan ramai giler yg tengok kitorang nya konsert huhuhuhhhu!


Wednesday, 23-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
mari main snooker

papan tanda nama pusat snooker tuh!
nih ah meja snooker!hijau je ek.
bola hitam nih,7 point!
View all 12 photos...
aku berkesempatan ke sebuah pusat snooker kat gemas!huhuh tempat lepak mamat gamin nih ah!huhuhuh!aku memang tak tau pon nak maion snooker nih!tak minat pon sebenaunyer tapi sajer je mengekor!terlanjur tuh belajar2 ah sikit!ok gak ah main nih!meningkatkna daya berfikir kiter!ye ker?!ni'way enjoy gak ah !try ah wei........................


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net